Obserwatorzy

piątek, 8 sierpnia 2014

Przybywam.

Dobry wieczór,
jestem Taltos i pojawiłam się tutaj znienacka. Skoro mam tego nieszczęsnego aska to i bloga mogłabym mieć - może ktoś będzie to czytał.
Nie wiem jeszcze, o czym będę pisała, ale zakładam, że będzie dość ,,babsko`` - kosmetyki/ naturalne bądź domowe sposoby dbania o siebie / Avon - firma, w której pracuje/ skomplikowane życie małego gota i inne sprawy, na których się znam. Nie omieszkam również podzielić się z Wami moimi przemyśleniami, jeżeli przyjdzie mnie na to ochota. Artystyczny nieład ale niepozbawiony schematu działania.
Jak na pierwszy raz - wystarczy. Pytania, pomysły na wpisy kierujemy tutaj:
mój ask
obserwujemy:
książką w twarz
Komentujemy poniżej. 
Dobranoc 

6 komentarzy:

  1. Czekamy na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super, naprawdę, ale zmień czcionkę, jeśli możesz, bo razi ona troszkę w oczy.
    Czekamy na więcej! c: ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz pozostaje już tylko czekać na następny post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu! Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią będę czytać. Blog zaciekawił mnie zarówno jak Twój ask.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz, pisz dalej Taltosku! :3

    OdpowiedzUsuń